niedziela, 27 września 2009

Book of me czyli co mi w duszy gra

Na forum Scrappassion jest zabawa, którą zaproponowała Winkyli. To Book of me czyli książka o mnie. Ciekawy sposób na chwilę refleksji nad sobą. Co tydzień podawany jest temat wg którego należy wykonać scrapa. U mnie powstało zaledwie kilka stron, bo tempo jak zawsze mam ślimacze, ale staram się nadrabiać zaległości.  I na dodatek umyśliłam sobie, że album mój będzie w kolorach zieleni z dodatkiem bieli i brązu - to problem mam jeszcze większy, bo nie wszystkie zdjęcia, które posiadam nadają się do określonego tematu i nie  pasują do mojego ulubionego koloru hihihi... ale od czego mamy w końcu wyobraźnię - trzeba troszkę pookombinować!!!

Tu okładka do mojego albumu:


Moje imię:

Miejsce, do którego lubię wracać; oczywiście rodzinna Bielawa

W moim ogrodzie wg przepięknej piosenki Janusza Kofty "Pamiętajcie o ogrodach"


Bardzo osobisty temat: 3 Życzenia

I ostatni Kto mnie inspiruje - mnie isspiruje przede wszystkim natura, przyroda, uwielbiam patrzeć jak wszystko się zmienia pod wpływem pór roku.

 I na koniec donoszę, że Brises organizuje candy, wspaniałe cukiereczki, ależ mam na nie chrapkę!!

2 komentarze:

  1. Podziwiam i gratuluję odwagi, bo mnie jej zabrakło i nie podjęłam tego wyzwania... Twoją książkę o Sobie samej, pięknie "piszesz" sercem...

    Jolutko, żeby coś lub kogoś podlinkować, trzeba podczas pisania postu, zaznaczyć dany wyraz i najechać myszką na taki znaczek u góry, z zieloną klawiaturką. Wtedy wyskoczy okienko, w którym wpisuje się link... Mam nadzieję, że choć troszkę pomogłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dziękuję serdecznie za odwiedzinki i za poradę w podlinkowaniu, sama długo bym jeszcze na to nie wpadła, ach te komputery....

    OdpowiedzUsuń