środa, 21 października 2009

Wakacyjne wspomnienia cz.1

W taki dzień jak dzisiejszy, kiedy za oknem deszczowo i wietrznie wracam wspomnieniami do słonecznej pogody, do lata. I tak jakiś czas temu wykonałam sobie właśnie ten cieplutki i  letni albumik, który będzie mi umilał jesienno -  zimowe dni. 

W tym albumiku wyjątkowo zamiast zdjęć są pocztówki z Ogrodu Japońskiego we Wrocławiu, który mieliśmy przyjemność zwiedzać będąć na wakacjach w Polsce.                                     Inspirację zaczerpnęłam od Agnieszki i Jej  kursu na "Szalony album" na ILS.  

I to nie koniec wakacyjnych wspomnień, będzie jeszcze część druga, jak pewien album dotrze do pewnej osoby, (wiem, że tu zagląda i mam nadzieję, że będzie dla niego miłą niespodzianką). Pozdrawiam serdecznie moich stałych oglądaczy!!!!!! 

1 komentarz:

  1. Ach, Jolutko - jest świetny! Taki nasycony ciepłą czerwienią. A te różne formaty karteczek w środku... Bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń