sobota, 9 stycznia 2010

Jeszcze trochę o prezentach

Witam w nowym roku i żeby sobie jeszcze przedłużyć trochę świąteczny czas chwalę się upominkami jakie otrzymałam od forumowych i blogowych koleżanek. 

Jeszcze przed świętami przyfrunęła przesyłka od Brises a w niej takie śliczności:

Karteczka jest z cudownie delikatnego japońskiego papieru oraz scrapuszko z broszką;

a scrapuszko i broszka w moich ulubionych kolorach;

 Ja Ani wysłałam zimowy albumik z serduchem oraz karteczkę;

A następną paczuszkę otrzymałam od Basi -  śliczna karteczka świąteczna i bardzo kolorowe "przydasie" scrapowe;

i zbliżenie na karteczkę

A do Basi poleciał wesoły mini albumik świąteczny oraz kartka;

I jeszcze na samiutki koniec dla ciekawskich zdjęcia z sylwestrowej nocy, oby nowy rok był taki udany jak nasza zabawa!!! 

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu, mam nadzieję, że w końcu uda mi się poskrapować po tym słodkim lenistwie. 

1 komentarz:

  1. Dziękuję, Jolutko za śliczne prezenty!
    P/s Ładnie Ci w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń