czwartek, 11 marca 2010

Wielkanocnie z kurczaczkiem

Dziś taki mały wstęp do karteczek wielkanocnych -  karteczki z uroczymi kurczaczkami czyli zainspirowała mnie nowa zabawa na Diabelskim młynie. Należało wykonać pracę z kurczaczkami, zawijaskami, szlaczkami lub ze wszystkim razem. 

 

i karteczki pojedyńczo:

I  mimo, że święta Bożego Narodzenia mają dużo uroku, ja wolę jednak Wielkanoc... no nie uwielbiam wszystkie święta!!! Ale chyba Wielkanoc bardziej, bo zimy nie znoszę, a tu wiosna idzie panie sierżancie...i ptaszki ćwierkają i słoneczko świeci, jakoś tak lżej na duszy.

I jeżeli jeszcze ktoś nie wie to donoszę, że Art- Piaskownica świętuje pierwszy roczek! Wszystkiego naj dla całej ekipy i jeszcze więcej rewelacyjnych pomysłów!!!!

Pozdrowienia ślę i dziękuję za odwiedzinki!!!!!

8 komentarzy:

  1. Faktycznie kurczaczek uroczy !!! Śliczne kolorowe i wiosenne karteczki bardzo mi sie podobają!! Bardzo dziękuję z udział w naszym pierwszym wyzwaniu i już dziś zapraszam na kolejne . Pozdrawiam ciepło z zimowego jeszcze Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, radosne, pełne energi i uroku kartki. Bardzo mi się podobają :)
    Dziękuję za uczestnictwo w naszej zabawie i pozdrawiam serdecznie
    Kasia DT Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wiosenne karteczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hi :) proszę o Twój adres e-mail bo nie mogę go znaleźć na blogu, a chciałabym przesłać zestaw digi z Art-Piaskownicy, ściskam, timboctou

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te kolory...Cudne są!!! Bardzo mi się podobają właśnie takie kolorowe wielkanocne kartki - wiosną musi być kolorowo i radośnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczaki są śliczne! :))) A kolory karteczek ciepłe i prawdziwie wiosenne - jak na nie patrzę to znów wierzę, że wiosna jednak nadejdzie! Chociaż dziś u mnie padał śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wiosenne kolorki - takie radosne te karteczki. :D

    OdpowiedzUsuń