piątek, 4 czerwca 2010

Album dla Kasi

Moje siostry niedawno obchodziły urodziny i z tej okazji powstały dla nich albumy. I muszę powiedzieć, że jestem szcześciarą, bo siostry to bliźniaczki,w dzieciństwie jeżeli byłam w ich towarzystwie to zawsze się coś działo, a to pytania jak je rozpoznajesz itp. i rozmowa się kręciła:) Kiedyś byłam o to zazdrosna hihii.. ale teraz docieniam skarb jakim jest rodzeństwo.
Dziś album dla Kasi, ponieważ urodziła się druga i jako młodszej należy się jej pierszeństwo.

















Trochę o materiałach: papiery ILS z kolekcji Meadow Sorbet - uwielbiam je; ścinki papierów Owocówki,trochę rubonsów, koronki i chlipboardów różnistych.

A jutro w roli głównej moja druga ukochana siostra - Karolina.
Zapraszam serdecznie! I jak zawsze pozdrowienia ślę!

4 komentarze:

  1. Bardzo przyjemny album radosne, jasne kolory! Kwiatki na piątej fotce pomysłowe i urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super album:-))) fajnie wszystko zgrałaś:-)))

    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny album!!!
    nie lubię tej kolekcji papierów, ale tu zastosowałaś je rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie wykorzystałaś te papiery, do których ja ciągle podchodzę jak żaba do jeże. Piękny, optymistyczny albumik.

    OdpowiedzUsuń