poniedziałek, 27 września 2010

Ślubnie

Dziś karteczka ślubna, zliftowana i zainspirowana karteczką Agnieszki, (no nie mogłam się powstrzymać, bo bardzo mi się spodobała), a że karteczek ślubnych nie posiadam w swoim dorobku, i okazja się nadarzyła to postanowiłam się z tym wyzwaniem zmierzyć.



Karteczka zapakowana w pudełeczko z szybką,(z kursu na Scrappassion wykonany przez Brises) które pomógł mi wykonać mi mój mężuś i dla niego wielki buziak, ( on lubi takie prace, mi zawsze jakieś krzywulce wychodzą).





No i oczywiście wyszło mi trochę inaczej niż w orginale jest hihihi...

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa, wiele one dla mnie znaczą! Pozdrawiam poniedziałkowo i życzę udanego tygodnia!

7 komentarzy:

  1. podeślij tego męża- mi też krzywulce wychodzą. Ale komplecik karteczka pudełko cudny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności! Oj i a bym przygarnęła tego męża co pudełeczka równiuśkie robi!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna karteczka :) lubię motyw retro i się przymierzam aby jakoś go wykorzystać :) pudełeczko także piękne :) sama chciałabym dostać takie życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam w imieniu mężusia, żebyście wiedziały jak się zarumienił na Wasze pochwały hihiihi... pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń