wtorek, 13 grudnia 2011

Nadal świątecznie - tag

Uwielbiam małą formę jaką są tagi lub ATC choć robię ich zdecydowanie za mało. Ale wykańczając różne świąteczne przydasie (bo w tym roku oprócz dwóch wykrojników świątecznych nic nie zakupiłam w tym temacie, choć nie powiem, że nie kusiło)powstała taka świąteczna zawieszka w formie taga.
I mimo, że na zdjęciach nie za bardzo widać to użyłam do tej pracy wszystkich mediów jakie posiadam czyli embosing na gorąco, Crackle i Glossy Accents, brokatu, tuszu brązowego i Glimmer Mist- srebrny.
Bawiłam się wyśmienicie i naprawdę wszystko pięknie lśni i skrzy!


A tak prezentuje się jako ozdoba:


Taga zgłaszam do Scrapińca - Ozdoba świąteczna. Wykorzystałam tu bazę tagową oraz ornament.
Ha,ha i zapowiada się u mnie wyzwaniowy tydzień, bo jak siadam do biurka to nie mam pomysłów a jak tylko poprzeglądam parę blogów to to bym chciała zrobić i tamto też...
Pozdrawiam, dziękuję za odwiedzinki i do jutra!!!

3 komentarze:

  1. Pięknie się skrzy, wspaniała świąteczna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że i Ciebie wena wórcza dopadła :)
    U mnie też jest naszykowane kilka prac i ciągła chęc tworzenia nie pozostawia mi czasu na wrzucenie czegokolwiek na bloga ;)

    przeglądanie Twojego bloga aż napawa żeby samemu się wziąc za zrobienie kilku karek ;)

    OdpowiedzUsuń