sobota, 24 marca 2012

Albumik na chrzest

dla chłopca, wymiary ok.16x16 cm, 20 stron, pomieści ok. 40 zdjęć.
Pierwszy raz robiłam album z pustymi kartami do samodzielnego wklejania zdjęć, więc trochę mam tremę przed oddaniem, mam nadzieję, że się spodoba. Mi te urocze sówki na drzewku podobają się ogromnie!






Bardzo mnie mało ostatnio na Waszych blogach,przepraszam!; dobija mnie ten mój dostawca internetu, raz łącze jest a raz go nie ma, ale czas na zmiany, niedługo będzie lepiej!
Pozdrawiam, miłego weekendu!!!

5 komentarzy:

  1. cudny! bardzo delikatny i uroczy :) zdradzisz jakie karty kupujesz w srodek? kartkji ozdobne, technicze??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa!!!
      Karty do albumu to papier wizytówkowy - gramatura 245, a przekładki to kalka techniczna Cansona:))

      Usuń
  2. Podziwiam za zrobienie albumu od podstaw - wszystko tak pięknie i równo przycięte.
    Spodoba się na pewno - a okładka piękna i delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna praca! wymagała ogromu pracy

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowy przepiękne i oczywiście idealnie wycięte! Całość delikatna i stonowana. Gratuluję wyczucia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń