czwartek, 12 kwietnia 2012

Wiosna, wiosna

Mój pierwszy scrap 30x30, coś co chodziło za mną od dawna,bo ja scrapów raczej nie robię, ale co tam, pogoda nie rozpieszcza, mąż zajęty,na kawkę z koleżankami raczej w nocy nie wypada się umawiać to postanowiłam posłodzić sobie na maksa, poupychać masę dodatków, po prostu dobrze się bawić!
Rzuciłam inne projekty, znalazłam fajną mapkę i zabrałam się do roboty.
I oto jest moje scrapowe dzieło -różowe do bólu ihihi...Zdjęcie to jedno z moich ulubionych,z majowej wycieczki do Hamburga 2010r.



Scrap powstał specjalnie na konkurs sklepu Scrap Pasja organizowany na forum Scrappassion.
A przy okazji zmieściłam się jeszcze na wyzwanie blogu Scapki.pl - Zrób coś dla siebie

A mapkę znalazłam na blogu Creative Scrappers.

Fajna to była zabawa, teraz moje 'dzieło' zawiśnie sobie nad biurkiem.
Pozdrawiam!!!

7 komentarzy:

  1. Ja też chcę takiej wiosny :)
    Wspaniały scrap, chciałabym żeby mój pierwszy był równie piękny - na razie duży format i LO omijam szerokim łukiem :-)
    Cudne wykończenie z wyciętych różyczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój pierwszy duży format?!?! naprawdę ciężko w to uwierzyć :)
      jest piękny! dopracowany w każdym szczególe!

      Usuń
  2. Świetny pomysł i piękny scrap! Gratuluję udanego debiutu w dużym formacie. Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj za takim słońcem dzisiaj tęsknie i tym za oknem i tym w sercu. Scrap jak na debiut zupełnie perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny!!! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno tu do Ciebie nie zaglądałam... a ten scrap jest naprawdę cudownie radosny i soczysty! ;)

    OdpowiedzUsuń