wtorek, 3 lipca 2012

Beach Ball

Sport kocham od zawsze, to mój tato zaszczepił mi tą miłość. Kiedyś w młodości piłka ręczna, teraz króluje rower, mecze ręcznej w TV oraz, że mam do morza od domu 5 min. piłka plażowa wszelkiej maści - zwłaszcza latem - ten wiatr we włosach - bezcenne!

I tak jest albumik z naszych licznych rozgrywek ,tu w badmintona plażowego, choć i w plażową siatkę też gramy.






Jeżeli kto ciekawy co nabazgroliłam, polecam kliknięcie w zdjęcie, pojawi się większa wersja.

Praca powstała na konkurs na Scrappasion, niestety nie zdążyłam, ale wynalazłam inne pasujące jak ulał wyzwanie - LATO na blogu scrapińcowym.

Pozdrowienia ślę!

4 komentarze:

  1. Jolu, świetny jest ten album, ubawiłam się czytając Twoje komentarze. Jak ja dawno nie grałam w badmintona.... A swego czasu byłam dobra w te klocki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album, pamiątkowy i mega pozytywny:)

    OdpowiedzUsuń