środa, 20 lutego 2013

Projekt tagi 2013 - luty

Dziś 20 więc pora na publikację nowego taga. Rudlis na ten miesiąc zaproponowała temat- Zwierzyniec - cztery łapy. Praca miała zawierać zwierzęcy element np. zdjęcie ulubionego pupila, stempelek słonia, odbita łapa psa, rysunek przedstawiający owcę, wiersz o żyrafie, dziurkaczowe kotki, papier w centkowane wzory itp.
Nie powiem trudno było, głowiłam się cały miesiąc i nic... Ale mam teraz "na tapecie" albumik ze zdjęciami mojego siostrzeńca Kubusia i oglądając jego zdjęcia pomyślałam, że jest taki jak mała owieczka - delikatny i cieplutki. Znalazł się więc szybciutko chlipboord z owieczką i proszę tag gotowy, później trafi do albumu.







Zapraszam też serdecznie do obejrzenia prac koleżanek z tagowej ekipy.

36 komentarzy:

  1. Baardzo mi się podoba Twój Tag.....słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczę barany i ten jest trzeci :-)) Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczny taki akurat dla malucha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziutki i maluch i tag

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś,a maluch słodziutki!
    Uwielbiam dzieciowe prace

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny. Delikatne kolory i ważka urzekające :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam tagową Sąsiadkę! Tag jest słodki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ słodki dzidziulek ! I tag też śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatny. Będzie fantastycznym dodatkiem do albumu

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy!!!
    Album na pewno będzie WSPANIAŁY;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny! Bardzo mi odpowiada ten zestaw pastelowych kolorów, mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajny slodziak...Smacznych snow bąbelku:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny tag :) taki delikatny
    i słodziutki Maluszek :))

    OdpowiedzUsuń
  14. słodziak, aaa aż mi też się spać zachciało
    bardzo ładny i piękny w swojej prostocie tag

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest delikatny, uroczy i dzieciaczkowy, jednym słowem śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny post i piękna praca. Lubię jak ktoś tak ciepło pisze..To tez przenosi się na pracę : )

    OdpowiedzUsuń
  17. W pierwszej chwili nieco mnie zaskoczył :) ale jest słodziutki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy ;) Pasuje znakomicie do dzieciątka :) Bardzo fajnie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo słodziutki ten Twój tag!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł i wykonanie - niesamowicie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodziutki :) fantastycznie połączyłaś elementy

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodki tag, taki delikatny ,
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne połączenie barw i elementów. Różowy pasuje też dla chłopczyka! A owieczka delikatnie "smyra" Kubusia po policzku :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł z owieczką na tagu dziecięcym :) Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza kompozycja, a zanim zaczęłam czytać opis pomyślałam o liczeniu baranków przed snem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kubus i owieczka przesliczni a tag w calosci bardzo ladny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Sama słodycz! Śliczny jest!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczny, delikatny, bardzo udana praca.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku i zdjęcie i owieczka są cudowne;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na małe candy;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń