piątek, 6 listopada 2009

Przegląd starszych prac czyli różowo mi

Nie mam dziś nic nowego. Prace nad którymi teraz siedzę, albo są tajne, albo do kogoś wędrują więc nie chcę psuć niespodzianki. Ale żeby nie było, że mnie nie ma, bo jestem , wymyśliłam sobie przegląd prac, których tu jeszcze nie pokazywałam.

Karteczki z różowej kolekcji, bo jak pewnie wszyscy wiedzą uwielbiam kolor różowy: (ubranko podpatrzone u Agieszki)

i niebieska się znalazła

A tym, którzy przebrnęli przez te słodkości stawiam lody i duuużeeee ciacho( ot tak na osłodę dnia):

oraz mówię UŚMIECHNIJ SIĘ ( ot tak na przegonienie jesiennych smutków)

Dziś piątek więc życzę udanego weekendu!!!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje karteczki, Jolutko! Uwielbiam! Może sobie zrobimy jakąś małą wymianę na Święta?
    Pozdrawiam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje kartki są naprawdę idealne - strasznie starannie wykonane - CUDA !

    OdpowiedzUsuń