wtorek, 16 lutego 2010

Niespodzianki

Zeszły tydzień przyniósł mi wiele miłych niespodzianek. 

Najpierw Pan Postmen przyniósł mi paczuszkę, a w niej cudowny adresownik od Czarownicy.

Jest naprawdę prześliczny, okładka pięknie się mieni brokatowo, niestety moje zdolności fotograficzne albo raczej ich brak nie odzwierciedlają jak wygląda on w rzeczywistości.                     Od Agnieszki dostałam też wyróżnienie, za które bardzo dziękuję. Ja  nie umiem wybrać 10 blogerek i ich blogów ,niezmiennie codziennie jak odwiedzam i oglądam Waszą twórczość to jestem zachwycona , więc niech każdy poczuje się wyróżniony.

Przyfrunęły też do mnie miłosno- kocie ATC z wymianki jaką zorganizowała Ania. Autorkami od lewej górnej strony są: moteczek, AgnieszkaMD, Klaudyna i 2 ostatnich Anek73.

Ania na swoim blogu zaprasza do nowej wymianki ATC, na którą i ja się piszę, bo robienie ateciaków to świetna zabawa a koleżankom ślicznie dziękuję za przepiękne ateciaki.

A od mężusia mojego kochanego dostałam taki piękny bukiet na Walentynki. Kwiaty wspaniale pachną i są oczywiście RÓŻOWE haha...

I jeszcze trochę wiosny - mój mini ogródek na parapecie w sypialni, zaczynają kwitnąć hiacynty i niedługo pokażą się żonkile. Może już niedługo przyjdzie prawdziwa wiosna?

Koniecznie też muszę się pochwalić, że wygrałam  candy u Jusstt, jeszcze nigdy nic nie wygrałam, tymbardziej mnie to cieszy!!! Muszę się odwdzięczyć, bo czasami biorę udział w candy u innych koleżanek i też może coś zorganizuję.

Ciekawe co przyniesie mi ten tydzień? Mam nadzieję, że napewno coś fajnego się zdarzy i u Was i u mnie, czego życzę z całego serca. Pozdrowienia ślę!

1 komentarz: