czwartek, 11 lutego 2010

Na różowo

Uwielbiam ten kolor, jego wszelkie odcienie od żarówiastego po zgaszony, niby "brudny" róż i mogłabym go używać w swoich pracach wszędzie. Staram się jednak powstrzymywać, ale jak zobaczyłam na Art - piaskownicy monochromatyczne wyzwanie z kolorem różowym to nie dałam rady i się skusiłam. A co, to nie tylko kolor dla małych dziewczynek jest...( a tak nawiasem mówiąc wszystkie swoje dresy mam w kolorze różowym!!!)...

A, że nie mam w sypialni żadnego puzderka czy szkatułki na kobiece drobiazgi to pomyślałam czemu nie ozdobić  na różowo pudełeczka, które dostałam w prezencie ze sklepu Scrap. com .pl.  Chciałam uzyskać taki kobiecy i delikatnie zmysłowy efekt.

Zbliżenia;

Do jego ozdobienia użyłam oprócz wspomnianego pudełka,  ścinków papierów Bittersweet firmy BasicGrey, szablonu Mini Botanicals z Scrap. com.pl, z którego wycięte są gałązki, potraktowane pudrem do embosingu w kolorze miedzianym i pokrytym Gllosy accents  żeby ładnie lśnił, tego vintagowego miedzianego ćwieka, kwiatka z zabawy sylwestrowej, który miałam wpięty we włosy ( scraperce wszystko się przydaje.. ha) i czarnych dodatków: perełek i koronki.

Wracam do dłubania swego; na "patelni" mam teraz pewien album dla prawie  rocznej już dziewczynki, który mam nadzieję niedługo skończyć. Buziaki Wam ślę!!!

5 komentarzy: