wtorek, 31 sierpnia 2010

Karteczki z motylkami

Karteczki z motylkami małymi, ale są!

Pierwsza powstała, bo zachwyciłam się kartką Sasya'i liftowaną na Art- piaskownicy. Moja propozycja cardliftu wygląda tak - delikatnie i dziewczęco:



I druga, bo nastemplowałam i nawycinałam tyle tych motylków, że gdzieś przysiąść sobie musiały - tym razem kartka imieninowa:



Zdjęcia coś nie teges, ale i pogoda u mnie nie za bardzo,pada i pada; choć właśnie przed chwilą wyszło słoneczko, ale karteczki już poszły w świat.
Dziękuję Wam za bardzo miłe słowa, które ostatnio tu znajduję!
Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. piękne obydwie, manekin i niebieska wstążeczka mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, dopracowane, lekkie i urzekające:) Bardzo dziękuję za odwiedziny i tak fantastyczne komentarze, dodają skrzydeł;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. your both cards are so beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udane lifty:-))) Ale pierwsza jest zachwycająca:-)
    Pozdrawiam cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super lift! dzięki za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba ta pierwsza.
    Zapraszam do zabawy na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. delikatne i piękne!!!
    śliczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń