czwartek, 26 sierpnia 2010

Nadal w klimatach morskich

Po ostatnim albumiku zostało mi trochę ścinków, a że nie lubię marnotrawić materiałów powstały zakładki, które na jesieni i w zimie przy lekturze będą miłym wspomnieniem lata, (czy już mówiłam, że uwielbiam latarnie?).

Przód:



I zadek:



A i powoli jesień już idzie, turystów coraz mniej nad morzem i w miasteczku, czasami mam całą plażę tylko dla siebie...Jakoś tak melancholijnie się robi...





No nic, trzeba się będzie wspomagać kolorami hihii...pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję jak zawsze za odwiedzinki!

10 komentarzy:

  1. no, pięknie :) ja bym chętnie z Tobą teraz tam pospacerowała, bo jak za dużo ludzi, to ja niekoniecznie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki fantastyczne:-)))) Przez te Twoje morskie klimaty zatęskniłam za morzem;-))
    Pozdrawiam cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I zadki, i przodki przepiękne, do czytania nie tylko morskich opowieści:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w nich, są przepiękne..też jestem miłośniczką morskich latarni, mają magię w sobie;)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna, a widoków morskich mocno zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zakładki!
    A zdjęcia - cuuudne :).

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOOOOOOOOOOOOOOWNEE !!!!
    Nie ma to jak morskie klimaty !

    OdpowiedzUsuń
  8. to jeszcze zapraszę Cię do udziału w zabawie - szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakładki są cudne!!!
    stempelek i koraliki pięknie komponują się z całością, a tą latarnie po prostu uwielbiam:)
    ech przez te cudne fotki i zakładki zatęskniłam za latem i morzem...

    OdpowiedzUsuń